Bowling!

Idag har det hänt en massa saker!
Först var det ju skola som vanligt, vi hade lite tråkigt (som vanligt) efter skolan så gick jag och Ein och badade vi simmade ganska långt, jag lärde mig att dyka o.s.v ^^

Sen gick vi och köpte godis och mat på ICA, och sen så träffade vi dom konstiga typerna Eddie o Filip. Vi hängde med dom till fritidsgården och softade lite, jag försökte lära mig spela biljard (men det gick inge vidare)

Och när vi hade varit på "gården" ett tag så var det dags för "tonår" och vi skulle åka och bowla!
Det var supernice! Jag är jätte dålig och förlorade alla gånger, men det gjorde inte så mkt x)


Dom superheta bowling skorna ^^



Mina bowlingskills ^^ en STRIKE! (fast jag förlorade)

Kommentarer
Postat av: Your Lilit!!

wow!! jag är hel ur usel på bowling -.-.. och på att dyka

2010-11-06 @ 13:00:58
URL: http://lilithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0