Just me and my feelings...

Hej Hopp!
Har suttit och pysslat hela kvällen ^^ (nu LOVAR jag att det kommer upp bilder på mitt pyssel imorn)
Blev några kort, påsar och ljus! Detta ska alltså säljas på Vamlingbo Julmarknad, där några stycken som jag känner ska ha ett bord som vi får dela på. Hoppas att någon kommer att tycka det är fint? x)


Ganska tråkig dag i skolan, har mest suttit och läst min älskade bok "Hungerspelen" fast sista boken :O
Sista lektionen var musik och alla var helt galna så jag drog ut strömsladden ca 100 ggr eftersom alla vägrade att sluta spela ^^


Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: jv

fett söt :) <3

2010-11-19 @ 23:09:44
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0