Knasigt knas

Idag så tog jag ju en spruta, det sa jag ju innan. Den sprutan var en vaccinering mot TBE alltså en slags hjärnhinneinflammation som man kan få ifrån fästingar. Det gick bra att ta sprutan, det gjorde inte vansinnigt ont eller så. Armen har känts lite bortdomnad under dagen men jag har kunnat träna som vanligt ändå. Nu till det roliga:

När jag var på gymnastiken så kände jag hur det började klia på sidan av magen och då drar jag såklart upp tröjan och kollar vad det är. Tror ni inta att det sitter en liten jäkla fästing där och äter på mig *euw* och då kunde jag inte göra annat än att skratta. Jag tog självklart bort den direkt, men det är fortfarande ett rött märke där *sadface*

Jag tycke i alla fall att det var ett ganska roligt sammanträffande ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0