Äntligen internet igen!

Av någon konstig anledning så slutade 3 (bredbandet) att fungera i hela Sverige idag... Så jag har varit lite lätt irriterad från klockan fyra tills nu xD Men nu är det i alla fall tillbaka!

Skoldagen var helt okej förutom att vi hade löpning på gympan och mitt huvud gillar inte att jag springer. Så det hela slutade med att jag kom hem med en sprängande huvudvärk, som inte gick bort för ens jag hade tagit en huvudvärkstablett, sovit en stund och undvikt att gå omkring på ca 3 timmar... 
Men nu mår jag bra igen!

Imorgon är jag ledig från skolan, *YEY*, det kommer bli super-mega-awesome! Ska förhoppningsvis träffa Hanna och knäppa några bilder på henne och hennes häst Herr Pigall. Om jag mår skit förstås ^^
Nu har ni fått veta mer än vad ni ville veta om min dag, superkul!

Som jag vanligast ses i skolan, med en telefon i handen (nej jag har inte kvar den där telefonen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0