God Morgon

Idag är jag som sagt ledig, supernice! Vaknade dock lite väl sent 8 30 ungefär och då var det till att snabbt gå med hundarna, ge dom mat, mata Feykir (häst) och mata katterna. Men det är verkligen skönt att få sova ut ibland, när man annars går upp klockan 6 ungefär.

Vid 12-tiden så ska jag cykla till Hanna och jag tror att vi ska ut och köra med Birk (också häst). Sen måste jag hem till 4:a fodringen och sen ska jag tillbaka till Hanna och hjälpa henne att lasta eftersom hon ska åka på ridlektion.

Birk i påskas ^^

Kommentarer
Postat av: hannis

1000 tack för hjälpen! <3 :D

naw. lilla Birk! :*

2011-10-01 @ 11:36:36
URL: http://hannasmurfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0