En vanlig dag

Vaknade för ungefär en timma sedan, precis som igår och jag säger det igen "Det är jäkligt skönt att ha mycket tid på sig". Det bär av till skolan om ungefär 30 min, skolbussen går 07 20 för er som inte visste det. Tror att det bara kommer att vara vanliga lektioner idag eller nej förresten! Vi ska ha nutidsorientering och om man vinner den så får man en resa till Stockholm ^^ Sedan var det något mer som var speciellt idag men jag kommer inte ihåg vad.

Ni kanske vill veta vad jag åt till frukost, tänkte väl det. För det är ju så intressant. Jag åt två knäckemackor och ett glas Oboy! Det var jätte gott!



Kommentarer
Postat av: Dragana

Oj vad roligt med en resa till Stockholm! Hur många kan vinna?

2011-10-04 @ 09:27:48
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Dragana

Svar: Vad roligt! =) Jag var med på en sådan tävling till Stockholm och vann med min skola! Det var fantastiskt kul! =)

2011-10-04 @ 23:11:27
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Dragana

Svar: Jag vann faktiskt på Linné dagarna, så det var biologi tema när jag åkte! Vi var 30 från hela Sverige som fick chansen att åka dit i 4 dagar. Allt var gratis och vi blev bortskämda till tusen med egen privat båt och tur i skärgården under en hel dag och en massa annat skoj! Jag hade verkligen tur!

2011-10-04 @ 23:28:03
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Norbajs

maaaan du vann va?!!!!



ps svält är kul.

2011-10-07 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0