I'm sorry again...

Hej Hopp!
Ursäkta för att det har blivit väldigt lite med bloggen i några dagar nu. Men det har varit lite mycket nu när skolan började och alla aktiviteter + att jag har möblerat om hela mitt rum idag ^^
Jag har skaffat mig en till klädhängare/garderob och slängt ut ett av mina skrivbord, hade två, ingen aning varför. Så nu har jag i alla fall plats för alla mina kläder, innan har dom bara legat på golvet, på bordet och på alla stolar x)

Jag ska verkligen försöka komma igång med dagens outfit så fort jag har städat upp ordentligt på rummet. Nu ligger det bara kläder överallt så det blir nog inga fina bilder, haha!

Jaja, nog pratat, ville bara ge er en förklaring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0