Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Ibland så pratar jag med den som stor bredvid i 3:e person, det kan låta riktigt skumt ibland ^^

2. Jag har ganska stora komplex över hur jag ser ut, men jag tränar på att sluta tänka så

3. Jag bodde i Göteborg tills jag fyllde 11 år, då mina föräldrar skilde sig och vi flyttade till Gotland

4. Jag börjar lätt att gråta för ingenting

5. Jag har bara två dagar i veckan som jag inte har någon aktivitet på och det är Torsdagar och Söndagar

6. Ibland säger jag elaka saker fast jag inte vill säga det

7. Jag åker skidor i Åre en gång per år

8. Jag är vegetarian, fast jag äter fisk

9. Jag har över 20 djur hemma på Gotland

10. I min garderob har jag minst 5 plagg som jag aldrig har använt

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha! Det fanns bara 2 saker jag inte visste, och det var nr5 och 10...^^

2011-03-07 @ 21:02:58
URL: http://fannypuhbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0