Dag 3 – Min favorit årstid och varför

Ojj, det är väldigt svårt...   Jag gillar alla årstider!

Våren, allt är så grönt och fint och allting blommar

Hösten då är allt mysigt och man kan ha härliga innekvällar och se på film eller vara ute och traska i regnet (jag tycker om regn, fast bara ibland)

Vintern, jag får åka mina älskade skidor och skoter!

Sommarn, jag får bada, sola, cykla och gå med kortbyxor!


Men jag tror nog att jag gillar sommaren mest, eftersom jag älskar att vara ute och cykla, bada, sola och allting annat som man kan göra på sommaren. Sen är det härligt att man kan gå med bara ben och armar, med en riktigt fin solbränna! Så sommaren är nog min favorit!


En härlig strandbild ifrån förra sommaren!


Såhär brun och fin var jag på sommaren, nu är man en riktig blekfis jämfört med då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0