Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Jag har inte så speciellt många mål, faktiskt...
Men jag har lekt lite med tanken att flytta till USA i några år, skulle gärna åka som au pair till någon familj i t.ex Calirfonien eller Florida. Jag skulle älska att bo någonstans där det är varmt året runt, där man kan bada i havet mitt i vintern! Så det är nog en av mina drömmar, att flytta till USA, eller åka som au pair dit!

Sen älskar jag ju musiken, fotogarferingen, och allt som har med mode att göra!
Jag tror att jag är lite för ung för att ha bestämt mig redan nu

Men... Jag vill vara lycklig!


Lekte lite med ljuset och kameran...

Kommentarer
Postat av: Lilit

och det kommer du att göra <3

man ska alltid göra så gottman kan!

2011-03-10 @ 15:28:13
URL: http://lilithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0