Tidig morgon

Jag har upptäckt att det är mycket bättre att gå upp klockan halv 6 istället för klockan 6. För då hinner man göra allt man ska i lugn och ro och sedan har man en massa tid kvar till att t.ex sitta vid datorn, hihi. Annars så brukar mina morgnar vara väldigt stressiga eftersom jag inte brukar hitta mina grejer. Nyckeln till skåpet brukar alltid gömma sig, särskilt på måndagar.

Idag slipper jag att åka bussen till skolan för jag ska få skjuts av mamma *YEY* För jag ska ta en spruta och så ska vi kolla om jag har någon spricka eller något i min tå ^^ Jag kommer dock att komma lite försent till skolan, men det är rätt okej, haha!


Jaaaaa... så här kan man också se ut ^^

Kommentarer
Postat av: amanda

Fin blogg :) hur länge har du ridit?

2011-10-03 @ 09:35:09
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Dragana

Härligt att få skjuts! =) Men att gå upp så tidigt...??? Hur orkar du?

2011-10-03 @ 10:40:06
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: rogur

Hej ! Fin blogg och bra bilder ! Ha det pappa !

2011-10-08 @ 11:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0