Hemma från hästfotboll

Japp, idag så har jag spelat hästfotboll och det var supermegakul! Vi red barbacka och sen gäller det att sparka på en stor yogaboll eller få hästen att dribbla den till mål. Jag gjorde faktiskt ett mål *STOLT* Vi höll på i ungefär en timma sen var det dags att åka hem.

Innan hästfotbollen så har jag varit på fritidsgården i Hemse. Vi hittade på en massa saker t.ex guitar hero, glo på TV och äta rulltårtsbakelser. Jag måste säga att jag inte är bra på guitar hero x)

Jag kan inte påstå att det hände något speciellt i skolan idag, skummaste var kanske när jag och några andra stod vid spegeln och jämförde våra magar och gjorde upp om vad som räknades till magrutor ^^

Ja, det där var nog den större delen av min dag...

En lite sommrig bild på mig 


Kommentarer
Postat av: hannis

jag gjorde faktiskt 5 mål! :P ^^

2011-10-01 @ 11:32:31
URL: http://hannasmurfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0